• Norgesmestere i kundeopplevelse
  • De seks pilarer
  • Innsikt
  • Champions
  • Et blikk på Norge
  • Topp 50
  • Tjenester og ekspertise
  • Bransjeoverblikk
  • Om kartleggingen
  • Norgesmestere i kundeopplevelse 2018
  • kpmg.no

Vinmonopolet skaper Norges beste kundeopplevelser

I år går Vinmonopolet helt til topps i KPMGs norske forbrukerundersøkelse om kundeopplevelse. – Det er et resultat av systematisk arbeid med kundeopplevelse og service gjennom mange år, sier strategidirektør Trond Idar Nilsen.

Vipps – forenkling i verdensklasse

– Målet vårt er å begeistre hver dag gjennom forenkling i verdensklasse. Vi skal være de som virkelig gjør hverdagen enklere for folk flest, sier merkevaresjef i Vipps Tonje Foss Kløve.

Radisson Blu skaper minneverdige opplevelser

Hotell og reiselivsbransjen har alltid jaktet de gode kundeopplevelsene. For Radisson Blu betyr det å ta seg av sine ansatte, slik at de ansatte kan ta seg av gjestene.

Coop Obs med de beste kundeopplevelsene i dagligvarebransjen

Coop Obs får en sterk debut i KPMGs norske forbrukerundersøkelse om kundeopplevelse. – Kundeopplevelsen og det etterlatte inntrykket når du har vært i varehuset er tusen ganger mer verdt enn all verdens markedsføringsfilmer, sier Lars Tendal.

ARK Bokhandel gir «verdens beste handleopplevelse»

Med en visjon om å tilby «verdens beste handleopplevelse» gjør ARK Bokhandel alt de kan for å gi kundene den beste mulige kundeopplevelsen, enten det er digitalt eller i fysiske butikker.

Topp 50

Mange norske selskaper og merkevarer har blitt evaluert av norske forbrukere i årets kartlegging av kundeopplevelse. Her er topp 50!

© KPMG AS and KPMG Law Advokatfirma AS, Norwegian limited liability companies and a member firm of the KPMG global organization of independent member firms affiliated with KPMG International Limited, a private English company limited by guarantee. All rights reserved.

Personvern